Gyakori kérdéseink, ahol a legtöbb kérdésre könnyedén választ lehet kapni az ügyfélszolgálatra történő várakozás nélkül is!
Tartalomjegyzékünk:
- Rendelés menete
- Fizetéssel kapcsolatos kérdések
- Szálltás és annak költségei
- Visszaküldés és térítés
- Fiók regisztrációja
- Hírlevél
- Ügyfélszolgálat
1. Rendelés
Hogyan tudok rendelni?
Webshopunkban a rendeléshez nem szükséges regisztráció, így a rendeléshez mindössze ki kell választani a megfelelő termékeket és azokat kosárba tenni. Gyakori, hogy több színben kapható egy-egy termék, így ezt fontos kiválasztani, ugyanakkor a kosárban is módosítható ez az adat még.
Ezután az ajánlatkérésre kattintva kollégáink megkapják az ajánlatot e-mailben, aminek feldolgozását azonnal megkezdik, később pedig felveszik az ajánlatkérővel a kapcsolatot. A rendelés leadása lehetőség után kiválaszthatja a szállítási és számlázási címeket, az elérhetőségeket, a fizetési formát és az átvétel módját. Ezzel a folyamattal kapcsolatban a felmerülő kérdéseket a pénztárban megtalálható GYIK-nél is elérhetővé tettük.
A leadott rendelést kollégáink elkezdik feldolgozni, így amennyiben módosítani szeretne, kérdése van vagy éppen törölni szeretné a rendelését, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Rendelhetek telefonon is?
Nem, kérünk mindenkit, hogy rendelését a webshopon keresztül adja le. A webshopunk működik mobil eszközökön is, így azzal is megoldható a rendelés leadása.
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
Nem, lakossági ügyfeleinknek nincsen szükségük regisztrációra. Egyedül partnereinknek van erre szükség.
Van minimális rendelési érték?
Nincsen minimális rendelési érték. A szállítási költségek változnak a rendelési érték függvényében egyedül.
Van maximális rendelési érték?
Általában nincsen maximális rendelési érték.
Hogyan tudom megnézni az eddigi rendeléseimet?
Amennyiben regisztrált korábban webshopunkba, a "Fiókom" menüpontban a Korábbi rendeléseknél megtekinthető.
Törölhetem a rendelésem, ha még nem küldték el?
Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve van lehetőség erre, amennyiben még nem küldték el munkatársaink.
Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?
Munkatársaink folyamatosan dolgoznak, hogy minél hamarabb kiküldésre kerüljenek a megrendelések. Amennyiben meg szeretné változtatni kiszállítási címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben van erre lehetőségünk.
Külföldről rendelhetek?
Nem, jelenleg webáruházunkban nem működik a külföldi rendelés.
Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?
Kérjük, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, amennyiben érdekli, hogy várhatóan mikor lesz ismét elérhető a termék webshopunkban. Amennyiben egy hasonló termék is megfelel, tekintse meg kínálatunkat, amennyiben pedig szakszerű tanácsadásra van szükség, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?
Rendelése leadása után automatikusan kap egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem találja vagy nem kapta meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, kollégáink tudnak ebben segíteni!
Miért kell a rendeléskor a telefonszámomat megadnom?
Telefonszámára mindössze az elérhetőségei rögzítése céljából van szükség. A futár ezen fogja elérni, valamint ezen tudunk jelentkezni, ha rendelése átvehető egyik építőcenterünkben.
Kapok teljesítménynyilatkozatot?
Igen, ugyanakkor cégünk számára fontos a környezetvédelem, így nem csatoljuk automatikusan minden rendeléshez nyomtatott formában. Kérjük, hogy amennyiben szeretne ilyet igényelni, jelezze a megrendelés során a "Megjegyzés" opció alatt, és elküldjük Önnek. Természetesen utólag is kiállítjuk, ezzel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk tud segíteni Önnek!
2. Fizetés
Milyen fizetési módok lehetségesek?
Webshopunkban jelenleg ezek a fizetési módok elérhetőek:
-
utánvétes fizetés a futárnak
-
készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyes átvétel esetén
-
előre utalás előlegszámla alapján
Kérjük, hogy amennyiben az előre utalást választja, mindenképpen várja meg az előlegszámla érkezését, mivel akkor biztosan tudjuk garantálni, hogy a rendelt termékek elérhetőek.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Merkbau Zrt.
Bankszámlaszámunk: K&H 10402568-25610912-00000000
A közlemény rovatba minden esetben kérjük feltüntetni a rendelés azonosítóját, valamint a kapott számla számát!
Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?
Szállító levelet csatolva küldjük a szállítmánnyal. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki, melyet elküldünk az Ön által megadott email címre.
Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?
Igen, regisztráció esetén is beállíthatja, hogy cégként vásárol, amennyiben pedig regisztráció nélkül szeretne vásárolni, akkor a rendelési folyamat harmadik lépésénél, a "Fizetés" pont alatt állíthatja be, hogy cég nevében szeretne vásárolni.
Hogyan történik az ÁFA kimutatása?
Az ÁFÁ-val kapcsolatos információk a számlán feltüntetésre kerülnek.
Rendelhetek adómentesen (tax-free)?
Adómentesen nem, azonban, amennyiben Centereinket jelöli meg átvételi pontnak, lehetősége van külföldi utas ÁFA visszatérítéses nyomtatványt kitölteni, amennyiben magánszemélyként vásárol és nem az Európai Unió területén él. A határon való áthaladás alatt a vámhatóság lepecsételi ezt a papírt, hogy elhagyta az országot. A következő magyarországi utazása során ezzel a dokumentummal tudja a pénztárunkban az ÁFÁ-t visszaigényelni.
Kapok visszaigazolást a beérkező fizetésről?
Sikeres fizetés esetén nem, akkor a rendelés elindításról kap e-mailt. Amennyiben sikertelen, kollégáink e-mailes vagy telefonos úton felveszik Önnel a kapcsolatot.
3. Szállítási és kézbesítési költségek
Milyen szállítási költségek merülnek fel?
Építőcenterinkben a személyes átvétel minden esetben ingyenes. A futárszolgálat választása esetén terhelheti Önt szállítási költség, amelyről részletesebben a Szállítás oldalunkon tájékozódhat, ahol az információk folyamatosan frissülnek.
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
A szállítási idő általában 3-4 napot vesz igénybe. Amennyiben késedelmet tapasztalunk, jelezzük kedves vásárlóink felé!
Mely országokba történik a kiszállítás?
Jelenleg Magyarországi címekre szállítunk ki, azon belül is Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megyékbe szállítunk ki fogyasztóinknak. Amennyiben más megyében él, kérjük használja az ajánlatkérés funkciót, így kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot. Ehhez tegye ugyanúgy a termékeket a kosárba, ott tudja majd elérni a lehetőséget!
Mely csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?
Cégünk az Express One futárszolgálattal dolgozik. Itt érheti el oldalukat: www.expressone.hu Megeshet az is, hogy kollégáink vagy alvállalkozóink viszik ki a csomagot. Erről mindenképpen tájékoztatjuk vásárlóinkat.
Elküldethetem a csomagomat egy csomagpontra, vagy csomagátvevő helyre is?
Webáruházunkban jelenleg ez a funkció még nem elérhető.
A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?
Igen, természetesen! Erre a Pénztárban van lehetősége. A Pénztárban a második fülön, a Szállítás opciónál választhatja ki, hova kerüljön kiszállításra a rendelése, ezután pedig a Fizetésnél a Számlázás pontnál tudja kitölteni, hova is számlázzunk. A pénztári folyamat alatt a korábbi beállításait a haladás jelző alatt folyamatosan láthatja, és ha kell módosíthatja.
Nem kapom meg a küldeményemet, akkor mi a teendő?
Az Express One oldalán lehet követni a csomagot, amelyet vár: https://tracking.expressone.hu/
Amennyiben így sem talál releváns információt vagy nem a futárcég viszi ki végül a csomagot, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik segíteni tudnak Önnek!
Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?
Amennyiben sérült terméket kap, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ehhez fényképes dokumentációra van szükség, amelyen látszódnia kell a nap, óra, perc információknak. A kivizsgálástól számított két napon belül jelentkezik illetékes kollégánk.
4. Visszaküldés és visszatérítés
Hogyan küldöm el a visszárut?
Csere estén cégünk intézi a termék visszahozatalát, ugyanakkor nem csere esetén Önnek kell eljuttatnia hozzánk. Amennyiben ilyen helyzet adódna, kérjük vegye fel velünk az ügyfélszolgálatunkkal.
Hogyan történik a reklamáció?
Először kérjük mindenképpen ügyfélszolgálatunkhoz forduljon. Szakértő kollégáink minden kérdésben segítséget tudnak nyújtani Önnek.
Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?
Természetesen van. Konkrétan ebben az esetben is ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani Önnek.
Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?
Amennyiben sérült csomagot kap és ez látható, jegyzőkönyvet kell felvennie a futárral. Amennyiben nem látható, velünk tudja intézni. Minden esetben ügyfélszolgálatunk tud segíteni.
Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?
14 napon belül küldheti vissza. (Kérjük vegye figyelembe, hogy nem munkanapokról van szó.)
Fizetnem kell a visszaküldésért?
Csere esetén nem, egyéb esetben igen. Pontos információkat az ügyfélszolgálat tud nyújtani Önnek.
Hol tudom a visszáru csomagomat leadni?
Csere esetén az érkező futárnak, egyéb esetben Ön intézi a visszaküldést.
Kapok visszaigazolást arról, hogy megérkezett a visszárum?
Igen, az összeg utalása a visszáru megérkezése után indul rendszerünkben.
5. Fiókom
Hogyan regisztrálhatok?
A fejlécben található "Regisztráció" gombra kell mindössze kattintani. Itt kell e-mail címet, nevet, telefonszámot beállítani, valamint egy olyan jelszót, amivel a továbbiakban be fog lépni fiókjába. Később a "Belépés" opciónál érheti el fiókját, ahol a korábbi rendeléseit, személyes adatait is elérheti.
Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?
Nem, webáruházunkban a regisztráció ingyenes, és az is marad.
Az adataimat továbbértékesítik harmadik fél részére?
Nem, az adatait bizalmasan kezeljük.
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, ill. hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?
A profilba való belépés után a "Fiókbeállításoknál" van lehetőség a jelszócserére. Amennyiben elfelejtette jelszavát a "Belépés" alatt az "Elfelejtett jelszó" lehetőséget kell választania. Itt egy e-mail címet kell megadni, ahova érkezik az új jelszó. Amennyiben problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal,
Szerkeszthetem önállóan az adataimat?
Igen, belépés után, a "Fiókom" pont alatt lehet a különböző adatokat módosítani!
Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?
A fiókjába való belépés után a "Személyes adatok törlése" gombra kattintva kezdheti meg a folyamatot. Ezután kap egy e-mailt a fiókjához tartozó e-mail címére, amiben talál egy linket. A linkre kattintva törölheti fiókját. Amennyiben valami problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
6. Hírlevél
Mi az a hírlevél, és milyen előnyökkel jár nekem?
A hírlevél rendszeresen tájékoztatja Önt a termékeinkkel kapcsolatos akciókról, egyéb információkról. Ennek segítségével elsőként értesülhet akcióinkról például.
Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?
Regisztráció során lehetősége van feliratkozni a hírlevélre az erre vonatkozó sor bepiálásával. Létező felhazsnálói fióknál a "Hírlevél megrendelése/ lemondása" opciót kell választania a "Fiók" beállításoknál. Amennyiben nem kíván regisztrálni vásárlása során, úgy a pénztárban is van lehetősége errel az "Elérhetőségeknél" a megfelelő sor kiválasztásánál.
Nem szeretnék több hírlevelet kapni, mi a teendő?
Amennyiben le szeretne iratkozni hírlvelünkről, kérjük küldjön egy e-mailt a webshop@ekomplex.hu e-mail címre. Jelzése után kollégáink törlik a rendszerből.
Ügyfélszolgálatunk
Ügyfélszolgálatunkat a webshop@ekomplex.hu e-mail címen érheti el. Telefononon +36 30 323 4291 telefonszámon érdeklődhet.