Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Mikor kapom meg a csomagomat?

Amennyiben utánvétes fizetési módot választott, futárszolgálattal történő kiszállítás esetén 3-5 munkanapon belül kézhez kaphatja a rendelt terméket. Ha banki előre fizetést választott, az összeg bankszámlára megérkezését követően 2-3 munkanapon belül kézbesítjük a csomagját.

Amennyiben a rendelése meghaladja a futárszolgálattal történő kiszállítási lehetőség mértékét, ebben az esetben saját fuvarozó kollégánk vagy alvállalkozó szállítja a kért szállítási címre a megrendelt termékeket. Ezekben az esetekben a szállítási idő meghaladhatja a fenti 3-5 munkanapot. Az ilyen alkalmakkor minden alkalommal jelezzük megrendelőnk felé a szállítás várható időpontját.

Amennyiben sürgős a termék megérkezése, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

 

Mikor érkezik a futár?

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi .
A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kap infót a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg.
Az Express One (korábban Trans-o-flex) futárszolgálat központi telefonszáma: 06-1-8777400

Termékeink általában saját raktárunkban elérhetőek, ezért a rendelése feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben valamely termékünk mégis váratlanul kifogyott, abban az esetben azonnal értesítjük. 

 

Egyéb Információk:

A termék átadásakor a vevő (címzett) felel a termék átvételéért a kiszállítás során, így kérjük minden esetben gondoskodjon róla, hogy az egyeztetett időpontban az átvétel biztosított legyen.
A lerakodás csak olyan szilárd felületen lehetséges, mely közlekedésre is alkalmas, illetve biztosítja a termék törésmentes és biztonságos elhelyezését.
A termékek lerakodása a telekhatáron történik, a telken belüli mozgatás a megrendelő/átvevő feladata. Kérjük, győződjön meg róla, hogy a szállításnak és lerakodásnak nincsen akadálya, illetve bármilyen fontos információról a címet illetően tájékoztasson minket (behajtási engedély, egyéb akadályok)!Amennyiben a cím alkalmatlan a lerakodásra, vagy az utca a behajtásra, úgy a vásárló köteles más lerakodóhelyet saját költségére biztosítani, illetve a módosítás miatti többletköltség megfizetésére kötelezett. Az előbbi okokból meghiúsuló szállítás újbóli megszervezésének többletköltségét a vevőnek kell állnia.

A termék problémamentes átvétele után elállás esetén a vásárolt termék visszajuttatási költségei a vásárlót terhelik.